Cerama Agama Basa Sunda : Sholawat




               SUNDA

      Kahiji-Tama sakumaha ibadah ours sarta pujian ka Alloh swt, Saha geus dibikeun kami loba nikmat utamana ni'mat Spiritual jeung fisik, sholawat sarta salam Muga masih gushing ruahkan ka raja Saidina Muhammad, Pahlawan ti Révolusi Islam Éta geus dibawa rahayatna ti poé total gelap keur era caang.


     Ladies jeung gentlemen, Ibadah The sholawat Anjeunna gampang dipigawé tapi boga berkah jeung ganjaran luar biasa. lantaran sholawat téh ngeunaan praising Man of pisan mulya tur Dina Cinta Allah. lajeng lamun urang bersholawat ka Nabi Muhammad SAW, otomatis kami dina cinta Alloh. Ladies Sekalian, utusan Allah sakali ngomong, dina Hadist. 

من احبني كن معيث ا جنه 

Hartina: Saha Naon Cinta Ka abdi, mangka manéhna bakal di sawarga sareng abdi.

     Anu teu hayang balik ka sawarga sagala panjang patepung di lover Alloh SWT. yén utusan Allah. hadits misalna The baca kaluar méméh, kumaha utusan Allah janji paradise Pikeun Jalma-Na anu cinta nya.

     Jadi dasarna urang kudu ngalikeun raja sholawat kaRosululloh. bersholawat lantaran mibanda kami barisngaronjatkeun cinta na longing urang pikeun Rosululloh Saw. Na yén kami di dieu, kaasup Jalma nucinta anjeunna.

      Kuliah cukup bisa kuring ngomong, leuwih atawa kurang menta di panto muka sungut punten lega.

 Kuring tungtungna kapaksa ngomong wasalamualaikum warohmatullahi wabarokatu.
   

                 INDONESIA

       pertama-Tama kita Panjatkan puja serta puji syukur Kepada Allah SWT, Yang telah memberi kita banyak nikmat terutama nikmat Rohani Dan jasmani, Sholawat serta Salam Semoga tetap tercurah ruahkan ke baginda Saidina Muhammad Saw,   Pahlawan Revolusi Islam Yang telah membawa umatnya dari jaman gelap gulita ke jaman terang benderang.

       Hadirin sekalian, sholawat Ialah Ibadah Yang mudah di lakukan namun mempunyai keberkahan dan Pahala Yang luar Biasa. karna sholawat adalah tentang memuji Manusia Yang sangat mulia dan Di Cintai Allah Swt. maka jika kita bersholawat ke nabi muhammad saw, Otomatis kita di cintai Allah Swt.  Hadirin Sekalian , Rosululloh saw pernah bersabda, dalam Hadistnya.     

من احبني كن معيث ا جنه        

Artinya:siapa Yang cinta Kepadaku, maka Ia akan di surga bersamaku.


       Siapa Yang Tak mau masuk ke surga apa lagi ketemu dengan kekasih allah Swt. yakni Rosululloh saw. seperti hadist Yang di bacakan tadi, bagaimana Rosululloh saw Menjanjikan surga Kepada Umatnya yang mencintainya.

       Maka intinya Kita harus memperbanyak sholawat kepada baginda rosululloh.  karna dengan kita bersholawat  akan menambah cinta dan Rindu kita kepada Rosululloh Saw.  Dan semoga kita di sini termasuk Umat yang di cintai olehnya.

        mungkin Cukup sekian ceramah yang saya sampaikan, kurang lebihnya  mohon di bukaan pintu maaf yg seluas-luasnya.   

akhirnya saya harus ucapkan     wasalamualaikum warohmatullahi wabarokatu


Nama: Hasan Ma'Rup
Kelas:  Ix b(9b)


Post a Comment for "Cerama Agama Basa Sunda : Sholawat"