Hai Sahabat Cerita, Namaku Prihatini



Hai Sahabat Cerita, Namaku Prihatini
Ini Ceritaku.

Nama saya Prihatini , nama pangilan saya sehari-hari tini . saya dilahirkan di bekasi ,20 februari 2002 Saya tinggal di jalan raya pisangan pebayuran . Cita-cita saya insya allah ingin menjadi dokter dan hobi saya jalan-jalan.

Status saya sekarang Ini masih pelajar nama bapak saya bernama salam pekerjaan bapak saya buruh harian lepas dan Ibu saya bernama misin pekerjaan ibu saya IRT.

Dan saya putri krtiga dari 4 bersaudara dan saya mempunya 2 orang kakak dan 1 adik nama kaka prempuan saya uus sarmiati Nama panggilan nya uus dan kakak lelaki saya bernama Muhammad efendi dan adik prempuan saya bernama putri lintang usianya 6 tahun.

Saya bersekolah di SDN BABAKANLOR 03 pandeglang dan selama satu tahun Saya bersekolah di SDN RAWA MEKAR 03 dan saya lulus dari SDN KARANG PATRI 03 pada tahun 2014 dan saya melanjutkan sekolah di MTS DAR`EL SOFWAH akhirnya saya lulus sekolah pada tahun 2017 Dan saya melanjutkan sekolah di SMK AL-JAZARI. 

Sampai disini dulu ya sahabat cerita…

Post a Comment for "Hai Sahabat Cerita, Namaku Prihatini"